środa, 30 maja 2012

Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturising Lotion 170ml

Loton do twarzy zawierający kwas hialuronowy podbił moje serce.
Produktów od Hada Labo testowałam już kilka. Obecnie używam lotonu, lekkiej emulsji z filtrem SPF 50 i PA +++. 

Swego czasu używałam też kremu BB- mają dość ciemny odcień, który świetnie współgrał z opaloną cerą i kremu do twarzy- zupełne nieporozumienie dla mnie ( miał nawilżać, a robił wielkie nic, w dodatku długo się wchłaniał).

Wracając do lotonu, zwanego też " śliską wodą".

Co mówi producent?
  • nawilża cerę  i utrzymuję odpowiedni poziom nawilżenia przez cały dzień 
  • poprawia kondycję suchej i wrażliwej skóry- zawartość kwasu hialuronowego
  • nie podrażnia
  • jest bezzapachowy, nie zawiera olejów mineralnych, alkoholu i barwników
Skład:Water, Glycerin, Hydrolyzed hyaluronic acid (nanoized hyaluronic acid), Acetylated hyaluronate Na (Super hyaluronic acid), Hyaluronic acid Na, PPG-10 Methylglucose, Succinic acid 2Na, Hydroxyethylcellulose, Succinic acid, Methl Paraben

Produkt jest mega wydajny! na całą twarz wystarczy naprawdę jedna kropla!! Należy wklepać i buzia ma się stać promienna i nawilżona. Prawda? Na pewno nawilżenie jest bardzo dobre. Poprawia wygląd skóry. Czyli spełnia swoje zadanie. Nadaje się pod podkład i krem BB. Nakładam ciut więcej pod oczy- bardzo dobrze nawdnia skórę.
Konsystencja jak śliska woda ;)

Opakowanie jest szczelne i estetyczne. Bardzo fajne dozowanie- wypada za każdym razem jedna kropla- wiec można sobie wydzielać.

Jeśli chodzi o wydajność, to jest to wyjątkowo wydajny produkt. ma długą datę ważności i mi starczył na około 8 miesięcy codziennego stosowania rano i wieczorem.

Pojemność 170 ml/800 jenów, uzupełnienie 150 ml/600jenów


Już kupiłam uzupełnienie. To jest produkt, który zamierzam stosować długofalowo. Nie krzywdzi skóry, a kondycjonuje ją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz