wtorek, 16 lutego 2016

Serum z witaminą C - Wishtrend 21.5 vitamin C serum- recenzja

OKładłam ogromne nadzieje w tym serum! Moja buzia zawsze podczas zimy szarzeje i robi sie jakaś taka...nieczysta... Złe moce czy co?  Serum OST odkryłam już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji go wypróbować.
Aż tu nagle udalo mi się rozpoczą wspöłpracę  z firmą Wishtrend i od razu zamówiłam sobie serum! Czekam jeszcze na krem z witaminą C.

Serum ma rozjaśnić skórę, nadać jej zdrowy koloryt oraz  zredukowač przebarwienia, których zawsze się nabawię zimą. I oto jest: butelczyna  z ciemnego szkła 30 ml z wygodną pipetą. 

W środku blado żółty płyn- zdjęcia robione w sztucznym świetle. Płyn nie jest aż tak żólty!
 Zapach? Ostrawy? Cytrynowy? Należy przechowywać w chłodnym i ciemnym miejscu, bo witamina C szybko się ulatnia i te nasze 21,5% będzie do niczego. Ale japońskie łazienki upalem zimą nie grzeszą, bardziej przypominają lodówki. Tam właśnie trzymam serum. 


Dozowanie jest bardzo wygodne! Pół pipety (zdjęcie wyżej) wystarcza mi na całą twarz. Na początku trochę szczypało i odstawiłam serum na kilka dni, ale potem stopniowo używalam wieczorem. Teraz stosuje dwa razy dziennie i widzę mega efekty!
Skóra jest widocznie ujednolicona, a ja zawsze mam to grudkę, gulkę, plamkę czy pryszczyk... Tak... Marzę o czystej cerze od zawsze. Nie wychodzi...
Serum mega w szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej warstwy jak to u mnie robiło serum z it's skin. Wiem, że nie u wszytskich tak było.  Można na nie bezpośrednio położyć filtr, ale ja wolę dodać jeszcze lekki krem na dzień. Na noc daję mu kilka minut, żeby wchłonęło się jak najlepiej i nakładam krem Astalift. Dobra przyznaję się- używam na noc kremu na dzień.... Ale ten na noc jest mi zbyt ciężki! 

Używam dwa miesiące z kilkoma przerwami i zostało mi jeszcze trochę serum na kilka dni. Bez przerw powinno wystarczyć na mniej więcej półtora miesiąca. 
Jestem z niego bardzo zadowolona! Jest wydajne, ma dobrą cenę i wysoki procent witaminy C. A najważniejsze , że dziala! Cera wygląda zdrowiej, ciut jaśniej i jest bardziej napięta.
Należy omijać oczywiście okolice oczu. 

A i nie wklepujcie go w powieki! Zlezie Wam skóra!

Poj. 30ml
Do kupienia: http://www.berdever.pl/index.php?id_product=366&controller=product&id_lang=7

Leci do mnie zapas magicznego serum! Kto się skusi? 
Buźka!,

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już szykuję kolejną listę zakupów. Iście wiosenno-letnią ;-)

      Usuń
  2. hahahaha przecież wiesz, że prędzej czy później trafi w moje łapiszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że nie stosowałaś poprzednika OST C20 i nie możesz ich ze sobą porównać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie stosowalam poprzednika. Ale to ta sama firma, tylko nazwe zmienili :)

      Usuń
  4. 21,5% ? Pewnie jest moc :) Lubię kosmetyki z witaminką C - ciągnie mnie do nich jak magnes - ale o takim stężeniu jeszcze nie stosowałam :) Aktualnie mam 12% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coz to masz za 12%? Witaminki nigdy nie za wiele :)

      Usuń
    2. Aktualnie mam ampułki z wit. C Sesderma :)

      Usuń
    3. Juz szukam co to za cudaki ;)

      Usuń
  5. Jak mi się skończy serum, którego aktualnie używam to chyba się skuszę :P Ja mam jakąś taką europejską tą witaminkę C, niby jest fajna, ale właśnie tą lepką warstwę zostawia. Choć wiem, że jak azjatyk i to w dodatku dostępny u Ber de Ver - będzie najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum z wit. C to najlepsze co może być na jesień aby wyrównać koloryt skóry.
    Ja w bardzo krótkim czasie uzyskałam super efekty.
    Mam ultra jasną karnację, więc nie trudno mi o przebarwienia posłoneczne.
    Tego typu serum to dla mnie wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś mi ochoty na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe serum! Tonik z tą witaminą wykonujemy samodzielnie i bardzo go lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wątpliwości co do tego serum, mam cerę cienką i baardzo wysuszoną miejscami (AZS) i trochę boję się położyć na twarz tak wysokie stężenie bo to już stężenie peelingujące i nie chcę obłazić ze skóry i narobić sobie szkód. Stosuję też czasem na noc 2% retinol+2% stabilnej wit.c i po tym lekko skóra mi schodzi. Ahh taki trudny wybór. Szkoda że nie ma próbek :(

    OdpowiedzUsuń