wtorek, 17 lutego 2015

Maseczki

To nie bedzie post o maseczkach kosmetycznych, a o tych bialych, ktore nosi wielu Japonczykow. Maseczek jest tyle rodzajow o ilu mozna zamarzyc. Nizej kot!


Powodow noszenia jest wiele, zaczynajac od chorobu, kaszlu i kataru, po...brak makijazu.
Czy nosze ja?
Odpowiedz ponizej:


Zdjecie sprzed chwili- jade do pracy. Od kilku dni choruje i zdrowieje. Z przewaga choroby w dniu wczorajszym.

Mialy byc nowe produkty w sklepie, ale zmogla mnie goraczka.
Nie chce konczyc opisu produktow chora, bo wyjda bzdury.  Do czwartku masazer w sklepie bedzie a z nim inne dobra. Ach i dodalam nowe kolory farb do wlosow  Liese Prettia :)

Wracajac do maseczek... Dlaczego nosze ja?
1. Przewaznie, gdy jestem mega pociagajaca...nosem. A juz tym bardziej kiedy zaczyna sie sezon grypowy.
2. Czesto gdy jade rannym lub bardzo wieczornym pociagiem. Zawsze mam wrazenie, ze szczoteczka i pasta do zebow to niedostepne wynalazki. Tak... Zwlaszcza w takim scisko...odor alkoholu i cuchnacego oddechu...bleh. maseczka chociaz troche oslania nos.
3. Makijaz, a raczej jego brak- moja cera idealna nie jest i zdarzylo mi sie schowac za maska :)

To beda chyba wszystkie powody.
Jako ze dziwak ze mnie kupuje najrozniejsze maseczki- od kolowych po te z obrazkami :) dziecinada! No dobra takiej z Hello Kitty nie mialam, ale z Mickey owszem ;)

Dzisiaj nosze automatyczna- zapach mietowy. Przy zapchanym nosie taka maseczka to ulga.

Wielorazowych nie nosze, bo nie mialabym pewnosci, ze sa zdezynfekowane po praniu. Sama czasem zuzywam kilka sztuk dziennie. Po prostu po zdjeciu wyrzucam.

Zdarzylo mi sie zalozyc maseczke w Polsce! Coz... Kilka osob sie odsunelo, ale zadna nie zapytala dlaczego wygladam tak dziwnie. uwazam, ze takie maseczki sa fajne! Przynajmniej bedac podziebiona nie kicham i prycham na innych!
 A Wy jak sadzicie?

Ot taki mini post maseczkowy.



3 komentarze:

  1. Maseczkę z Hello Kitty nosiłabym i w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez chce te z Kitty-chan!!! Nie widzilam takich, bo kupilabym na pewno ;))))
    Zdrowka !!!
    Iwona P z Perpignan, Francja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z kotem znalazlam w sieci ;) na zywo takich nie widzialam, ale wszelkie inne stwory owszem- ostatnio nawet Elsa z Frozen !

      Usuń