poniedziałek, 27 lipca 2015

Nowa promocja! Produkty Derizum -25%

U mnie ostatnio tyle zajęć, że blog umarł...
Jako przeprosiny promocja na wszystkie produkty marki Derizum. -25%!


Jestem z każdego bardzo zadowolona! Zwłaszcza z płynu do demakijażu! Przdłużyłam rzęsy, ale wciąż maluję kreskę eyelinerem. Płyn zmywa ją idealnie i nie powoduje wypadania doklejonych rzęs! Jestem na tak!

Recenzja całej kolekcji pojawi się. Powinnam obiecać? Może lepiej nie... Nie jestem zadowolona z pianki- inaczej! Uważam, ze wypełnia to ma w 100%, ale ja zwyczajnie nie lubię pianek. 
Lotion i mleczko- porządne i przyzwoite. Zero podrażnień. Krem też fajny. Na tą porę - mamy jakies 37 odczuwalnej temperatury... Zbyt ciężki, ale sprawdza się idealnie do dłoni i przedramion. Przy te,peraturze o 15stopni niższej będzie idealny. 

To taka mini mini recenzja. 

I od razu ogłoszenie: 


Lecimy do Tajlandii na 2 tygodnie i zamówienia złożone w tym czasie będą wysłane  30 sierpnia. Email normalnei dostępny. Calkowicie się od świata nie odcinam :) 

Lecimy na Koh Lantę! Byłyście? Rady? Wskazówki? Jakie kosmetyki kupić w Tajlandii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz