piątek, 23 września 2011

Pretty & Cute -order

no i stalo sie zamowilam do wypróbowania 6 kremow BB...

stronka to www.prettyandcute.com

bede robic odlewki 3ml z kazdego rodzaju jak tylko wroce do Polski ( od 16 sierpnia)

Niestety mojego wymarzonego Skin 79 pink nie bylo... wiec zakupilam kilka innych rodzajow...  Chcialabym cos bardziej rozswietlajacego.

moje zakupy:

Holika Holika: Shimmering Petit BB SPF 45 PA+++ 30ml
 
opisany jako BB krem do ciemniejszej karnacji , czyli teoretycznie powinien mi odpowiadac
z opisu wynika, ze ma bardzo rozswietlać..zobaczymy co tego będzie

Holika Holika: Clearing Petit BB SPF 30 PA++ 30ml 
BB krem przeznaczony dla cery z niedoskonalosciami. Podobno ma mocne krycie.nie wiem jak z kolorem, bo niestety nie ma zadnej palety odcieni. Na pewno pojdzie caly na odlewki.

Skin79 Miniature 4 Kind Set


miniaturki zachwalanych Skin 79
mam nadzieje, ze uda mi sie cos dobrac w tej serii.

Skin79 VIP Gold Super Plus Beblesh Balm 


kolejny rozwietlający, kupiony z mysąa bardziej o Mamie- może jej podpasuje
jak nie pojdzie w wiadome miejsce

Skin79 Hot Pink Shiny Pearl Water Drop 

  
Lioele Beyond the Solution 30ml


Mam nadzieje, ze ktorych z kremikow mi podpasuje i bede go zamawiala stale. Do tego czasu bede "rozbierac" te, ktore sa zamowione.


English:

I made an order from www.prettyandcute.com. I hope it is gonna be delivered soon.

I bought some BB creams to make a trial. I can also offer you guys 3ml samples.







10 komentarzy:

  1. wiesz co mi sie podoba w tych kosmetykach? maja bardzo ladne opakowania! przyciagaja uwage;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdradzisz tajemnicę jak się dostałaś do Japonii? Jak ja nie ucieknę z tego kraju (Polska), to chyba umrę -_- A stypendia JESZCZE mnie nie obowiązują XD

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem na internshipie :) plus pewne zwiazki rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ma mieszane uczucia co do BB kremów, z jednej strony jestem na nie napalona z drugiej nie wiem, który będzie najodpowiedniejszy a tanie nie są, nawet próbki, zakup kilku to już koszt + wysyłka... Na razie wygrałam w rozdaniu 2 tubki z Lioele, czekam na nie i zobaczymy. Jestem ciekawa tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  5. prada, tanie nie sa. przed nimi kupowalam tylko apteczne kremy' te tore nie uczulaja inaczej bym prezentowala sliczna truskawkowa twarz... mi akurat podpasowaky bb , ale szukam swojego idealu.

    Moze akurat te lioele Ci sie spodobaja!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ceny mają dośc wysokie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na polskie zrobki faktycznie tanio nie jest, jak na japonskie tanio bardzo :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo zainteresowały mnie azjatyckie kosmetyki, cieszę się więc, że trafiłam na Twojego bloga. Obserwuję:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem z nich bardzo zadowolona. Teraz zmierzam ku zakupieniu skin79 tego złotego. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio zakupiłam Heroinke kiss me. zapchał mnie potwornie po pierwszym razie, ale sie postawiłam i już jest lepiej;) łądnie kryje , co ma kryć ;) i lekko się mieni;)

    OdpowiedzUsuń