wtorek, 13 września 2011

Work work work

Ok... 6 rano to nie jest najlepszy czas do wybierania ciuchów, ale jest wygodnie. Czyli idealnie do pracy. Ponieważ jestem osoba biegajaca w biurE nieBedne mi są wygodne buty. Te są z Najnowszej kolekcji adidasa NEO. Fason idealny, są nieco szersZe w palcach. Jestem świadoma, Ze przy moim gigantycznym wzroście nie powinnam zakładać białych do jeansow, ale czuje się w tym całkiem niezłe...wiec...

Mała torebeczka mieści mój cały lunch. Zaprojektowana prze furle. Ma w środki izolację, wiec moje chłodne sniadanko chlodzi się dalej w drodze do pracy.

Miłego dnia!!
A.

6 am is not the best Time to choose outfit so I dress up some comfy clothes. I always need good shoes, I mean comfortable!! Those are new adidas collection, new brand called NEO. Extremely good!!! Great design- a bit wider in toes area.
Probably I should not wear jeans and white trainers together but I like it. What's more I feel good in it.

Small lunch bags are very popular in Japan. I also bought one with magazine. Mine is from FURLA and has isolation inside !!!

Have a good day!!
A.

Jeans h&m
T-shirt. MUJI
Jewelry h&m
Watch casio baby-g
Shoes adidas NEO
Bags etorebka & FURLA






2 komentarze:

  1. super pomysł z tym blogiem! ale apeluje o lepszą jakość zdjęć! :)) a torebeczka sprytna-ciepło też trzyma? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia robione iphonem ;) a czy trzyma ciepło... nie wiem ;D absolutnie nie jest to tymczasowo potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń