czwartek, 6 czerwca 2013

pierwsza oficjalna praca w Japonii!!

stało się ! od lipca zaczynam normalną pracę w galerii, w której mam praktyki.
będzie marketing, ale też i papierkowa robota. tym bardziej wzięłam się za japoński! w sobotę kolejny teścik gramatyczny....
 strasznie się cieszę, bo wcale nie jest tak łatwo dostać pracę w Tokio!! i to z takimi ludźmi!

póki co deszcze nie przychodza, przez co jest gorąco gorąco... już dawno stopniałam!

miała być dzis recenzja wężowego kremu, ale ... no właśnie jest gorąco! Na pewno w tym tygodniu kremik się pojawi.

przyznam się , ze jestem w trakcie 30dniowego wyznania squatowego. Dzis dzień 12sty i odpoczynek, a jutro czeka na mnie 130 przysiadów z 3kg na każdą rękę. Póki co straciłam po 1cm w każdym udzie! warto się pomęczyc ;)30 days squat challenge

8 komentarzy:

  1. Gratulacje!! :D A jestem ciekawa, w jakich godzinach pracujesz? Czy od obcokrajowcow tez sie wymaga siedzenia 'po godzinach'?

    OdpowiedzUsuń
  2. Galeria jest całkowicie nie-japońska ;) pracuje 3 razy w tygodniu po 9h. takze to nie jest typowa japońska praca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo mile zaskoczone, ze się udało. ale też ogromnie szczęśliwa!

      Usuń
  3. wszystkiego najlepszego :) gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie! Serdeczne gratulacje i powodzenia!
    A jakie jest podejscie do kwestii urlopow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) urlopy możliwe, problemów nie ma. nie ma wśród nas zadnego Japończyka - czyli problemów brak

      Usuń