sobota, 7 czerwca 2014

30 dni bez zakupów!

Pobyt w Polsce wzbogacił mnie mnie również o  kosmetyków.
Między innymi:
 

Poza tym po nieskutecznych poszukiwaniach płynu do kąpieli Babydream w kolorze babcinych majtek, zakupiłam niebieska wersję. Dlaczego Rossmann usuwa najlepsze produkty? Odżywka z olejem z ba I jestem bardzo niezadowolona. Smierdzi i wyjątkowo mi nie odpowiada.
Zapas żeli Facelle- oczywiscie jako szampony. W tej roli sprawdzają się znakomicie. Poza tym kilka hydrolatów z ecospa.

Ogłaszam odwyk. Moja szafka jest pełna, przepełniona. Wszystkiego mam co najmniej podwójnie... Szamponów 6 sztuk...w tym jeden  litrowy...Dobrze, że chociaż częsć jest napoczęta!
Może przez 30 dni uda mi się zużyć kilka kosmetyków, żeby znów zaszaleć zakupowo!
Omija drogerie od 2 tygodni. Dałam sobie 3 tygodnie więcej...

Żeby nie było o niczym, znacie to mydło?

Absolutny geniusz! Używam go codziennie od...ponad pół roku. Pokroiłam na mniejsze kawałeczki i jeszcze zostało. Jest niezniszczalne... Do tego super tanie! Kupić można tutaj: klik.

Z racji pory deszczowej oczywiscię zamierzam dzisiaj zmoknąć... Dzisiaj uczę polskiego kochane 3,5 i 4-ro latki! Mocna kawa to koniecznosć, bo mają niespożytą energię!

2 komentarze:

  1. fajny blog :) Wróciłam do pisania bloga po rocznej przerwie:) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń