poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Sklep z azjatyckimi kosmetykami juz ruszyl! Berdever

Po ponad polrocznym zmaganiu moj online sklep dziala!
Wiem wiem...grafika jest wciaz do poprawki, ale mysle, ze nie niedociagniecia nie sa az tak bardzo irytujace :)
Jeszcze kilka graficznych elementow sie pojawi. Vandziu fantastyczna maska od Ciebie na pewno bedzie! tylko musze wymyslec gdzie ja wstawic!

Dlugo zastanawialismy sie z M jak nazwac moje NASZE dzieciatko i stanelo na:
tadamtaram fanfary:

BERDEVER

Nazwa pochodzi od naszych nazwisk, a juz na pewno od mojego:
BERczynska DE VERgaray. Mialo byc osobiscie i jest.

Wciaz zmagam sie z czcionka, zostawic Helvetike, ktora ubostwiac, czy pojsc w cos bardziej delikatnego. Szablon tez wymaga poprawek, na ktore po prostu nei mam czasu. Gdyby tak dobe wydluzyc o min.5h....

Logo stworzone z serca ( mam nadzieje) przez  Slawka! ( Dziekuje :*) Ci, ktorzy mnie znaja wiedza doskonale, ze motylkow po prostu...no wlasnie mam na nie alergie ;D Ale od czasu slubu, kiedy to obsypali nas motylkami chyba je polubilam. I w tej ogladzonej wersji bardzo mi sie podobaja. Poza tym kolory...Szary to zdecydowanie moj ulubiony kolor, a tu jeszcze rozowy... no tak...lubie roz ;)


Poki co nie ma zbyt wielu produktow, ale co tydzien beda sie pojawiac nowosci. Przyjdzie wiecej japonskich, z roznych polek cenowych.

Na pewno pojawia sie rabaty. Planuje organizowac rozdania co jakis czas no i oczywiscie strone na fejsbuniu ;) Ale to juz wkrotce.


Link do sklepu w zakladce i po klikniecu na logo.

Zapraszam!



23 komentarze:

  1. Super sprawa, już widzę, że jest Hada Labo. Jeszcze Tomatox Tony Moly i It's Skin serum błagam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hada Labo obowiaxkowo! bedzie wiecej ich produktow! tony moly tez! dziekuje za sugestie.

      Usuń
  2. *_* tyle fajnych rzeczy !
    Czekam na wypłatę i na pewno coś zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ginvera na noc i na dzien bedzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zezarlo moj poprzedni komentarz???

    No w koncu sklep ruszyl! Hurrah!!! I gratulacje!
    I widze, ze to co polecam na blogu, trafilo do sklepu. Bardzo mi milo :-) (powinnas jakis odnosnik i logo wstawic, ze produkt polecany przez Japonskie kosmetyki blog, hhihi).
    Powodzenia!

    (Jesli ten komentarz wyjdzie jako duplikat, to skasuj jeden z nich).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zezarlo, az sie zdziwilam, ze nie komentujesz! :)

      Dziekuje!
      Z pewnoscia dodam :polecane przez! Dziekuje i za to!
      wlasnie mam problemy z koszykiem...ale tak to jest, gdy starasz sie projekty robic sama, a wcale sie nie znasz ;D

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, że ruszył kolejny sklep z azjatyckimi kosmetykami. Co prawda są produkty, których mi brakuje, ale liczę, że z biegiem czasu i one się zjawią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie o ktore produkty chodzi! moze bede mogla je wprowadzic do mojej oferty. pozdrawiam

      Usuń
    2. Przede wszystkim np. kremy Ginvery, It's Skin (ale na razie jest mało kremów, więc po prostu czekam na rozwój sklepiku), jak również brakuje mi Sidmool Human Oligo, to takie podstawowe. Fajnie by było gdybyś również wprowadziła drobne kosmetyczne akcesoria:)
      I może to przeoczyłam, ale nie widzę informacji o możliwościach płatności. Pozdrawiam i powodzenia w prowadzeniu sklepiku:)

      Usuń
    3. Platnosci juz sie pojawily- mialam male problemy techniczne. Juz wszystko dziala!
      Jutro bede wprowadzala nowosci, na pewno dodam kilka japonskich kremow, ale postaramsie dorzucic pare specyfikow koreanskich. Dziekuej za rady!

      Usuń
  6. Czy produkty są oryginalne? Nie chciałabym się naciąć na tanią, chińską podróbkę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklepik zapowiada się ciekawie, ale czekam jeszcze na rozwój i poszerzenie asortymentu. Ceny niestety również nie zachwycają, bo jak doliczyć przesyłkę (w wielu sklepach darmową) to zakup wychodzi drożej niż w przeciętnym sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc Jamb, kazdy sklep musi zaczac. Daze do darmowej wysylki, ale jeszcze kilka chwil musi uplynac.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dlatego cierpliwie czekam na rozwój sytuacji, ponieważ sklepik zapowiada się ciekawie i już teraz ma ceny konkurencyjne (wyłączając oczywiście przesyłkę, bo z tą wychodzi się na minus lub zero) + całkiem dobrze dobry startowy asortyment, także życzę samych sukcesów:)

      Usuń