niedziela, 14 lipca 2013

Hada Labo Tamago Hada AHA +BHA Daily Face Wash, czyli porządny zmywacz do buzi z kwasami

Ponownie Hada Labo- ta marka, bardzo przystępna cenowo w Japonii, a wręcz tania, stała się moją ulubioną od jakiegoś czasu. Świetnie radzi sobie z moją cerą- wycisza i nawilża.

Jako że skończył mi się kwas migdałowy z Polski, a kolejna dostawa dopiero we wrześniu, postanowiłam wypróbować bardzo chwalony zmywacz z kwasami.
Ten zmywacz ma za zadanie zrobić 'cerę jajko', czy po ludzku ma być gładka jak skorupka.


Tak... zdjęcie na ręczniku... ;)
Taka tuba to 130g i starczy chyba na pół życia - do jednego mycia używam ilości wielkości ziarnka grochu i spokojnie wystarczy na  całą buzię.

Zmywacz zawiera kwasy AHA i BHA. Nie zawiera olejów mineralnych, alkoholu ani substancji zapachowych (lekko chemiczny zapaszek to on ma, ale całkiem przyjemny)
Pełną listę składników można zobaczyć tutaj.



Jak widać powyżej, jest dość zbity i nie leje się. Robi delikatną pianę.
Ładnie zmywa makijaż, brud i martwy naskórek- nie robiłam żadnego peelingu odkąd go używam. Nie radzi sobie z tuszem Kiss me Heroine, ale od tego jest dwufazówka i oleje. Zreszta i tak używam go od święta. Usuwa BB kremy dość dobrze, zawsze po nim stosuję mydło Aleppo, żeby mieć pewność, że wszystko jest oczyszczone. Czy kwasy działają? Skóra po kilku dniach zrobiła się dużo miększa i świeża, ale zaznaczam, ze tutaj jest bardzo wilgotno i to z pewnością ma ogromny wpływ na kondycję cery.

UWAGA1- NIE PODRAŻNIA OCZU! przynajmniej u mnie ;) już kilka razy udało mi się go wpakować do oka i nic nie piekło, a nie daj Boże zaaplikuję sobie Aleppo tam.... 

Na pewno kupię ponownie.


6 komentarzy:

  1. buuu, szkoda, że takie rzeczy nie są dostępne w Polsce >.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dzisiejszych czasach wszystko jest dostępne wszędzie ;)

      Usuń
    2. Rakuten wysyla na caly swiat :-)

      Usuń
    3. Ale z rakutenu mniejsze prawdopodobienstwo dostania nieudolnej chinskiej podrobki, jesli chodzi ogolnie o kosmetyki.

      Usuń
    4. kilka razy zraziłam się na ebayu mocno, właśnie przez podróbki >.> w cenie normalnego kosmetyku, ale cóż :D trzeba przejrzeć inne strony

      Usuń