poniedziałek, 22 lipca 2013

Nauka w pociagu

post pisany w pociagu...

Jesli nie jestem umierajaco spiaca jadac i wracajac z pracy ucze sie japonskiego, pisze znaki w powietrzu i gadam do siebie. po japonsku rzecz jasna!
czesto siedzacy obok zaczynaja rozmowe: skad, dlaczego, itp...
dzisiaj jechalam z pewna Azjatka, ktora wymachowala wachlarzykiem jak szalona... dopiero po kilku minutach doszlo do mnie, ze uczy sie kanji... mam nadzieje, ze ja az tak nie macham!!  ;)

kolejna bardzo ciekawa rzecz dla mnie... po czym poznac nie- Japonczyka/Japonk? po owlosionych łapach... tak wlasnie po wlosach na rekach!! nie zebym przypominala to


ale ... czuje sie dosc owlosiona ;)

6 komentarzy:

  1. hahaha! Ja zawsze na lato - wlosy na ramionach ida bye bye! Wlasnie dzis rano robilam poprawke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jestem zbyt leniwa, zeby jeszcze miec gladkie rece . sa jasne wloski i niech zostana sobie tam ;)

      Usuń
    2. Moje tez sa jasne, przez kilka pierwszych lat mi to nie przeszkadzalo, ale jak mi w koncu siedmiolatek zwrocil uwage, ze mam "dziwne, gaijinskie ramiona", to w koncu owlosienie usunelam.

      Usuń
  2. Nie zazdroszczę. Moja siostra depiluje ręce. Ja mam jasne włoski i tego problemu nie mam na całe szczęscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam jasne i dlatego czuje sie owlosiona , tutaj wszystkie depiluja rece. ja mam to w nosie, nie sa az tak widoczne ;)

      Usuń
    2. O matko, to ja bym sie tam czula pod presja bo ja mam ciemne wloski na rekach :/

      Usuń