wtorek, 16 lipca 2013

Shiseido Perfect Whip Cleansing Foam- pianka oczyszczająca

Gęsta pianka do mycia twarzy, czyli kolejny niezły zmywacz.

Wypatrzyłam go na kilku blogach filipińskich, ale też tutaj.

Oczywiście został zakupiony i prawie od razu wypróbowany.

Poniżej filmik reklamowy. Nigdy nie udało mi się wytwotrzyć takiej piany bez siateczki (kolejne zdjęcie).

 

Tutaj drugi filmik, który pokazuje jak zrobic gęstą pianę.

Tak samo jak przy Hada Labo starczy na wieki... Ja wyciskam na siateczkę 1,5 cm kremu, który szybko zamienia się w pianę. Zmywa dość dobrze, ale nie powoduje uczucia napięcia i ściągnięcia. 
Tak samo jak przy Hada Labo nie pozostawia skóry 'tępej' po uzyciu ( po upalnym dniu lubię zmyć twarz porządnie- zwłaszcza jeśli tego dnia nałożyłam BB krem- wtedy domywam Aleppo). Ogólnie stosuję na zmianę z Hada Labo. Nie spowodował wyprysków ani innych niespodzianek. Jak już go wykończę, a mam męską pomoc ;) to pewnie kupię ponownie. 


Zapach ma lekko chemiczny, konsystencja bardzo gęstego ciągnącego się kremu, który w połączeniu z wodą zamienia się w gęstą pianę. Odświeża buzię.

Opakowanie jest stabilne i nie powinno się szybko zepsuć. Wolałabym pompkę, bo juz jeden paznokieć się złamał przy otwieraniu... Ale nei wiem, czy krem nie jest zbyt gęsty do niej.


Pojemność 120g.





4 komentarze:

  1. warto spróbować :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam do obserwowanych - świetny masz styl! i jakie nogi!!
      tej pianki fsktycznei warto sprobowac, porzadny produkt

      Usuń