sobota, 1 października 2011

current cosmetics world

Tym razem chciałabym pokazac Wam, co znajduje się w mojej kosmetyczce- wyjazdowej, ze tak to nazwę.Obecnie jestem w Japonii, zostały mi jeszcze 2 tygodnie. A Kosmetyczkę spakowałam bardzo oszczędnie z nadzieją kupna tu większosci rzeczy, których wciaż nie kupiłam...

This time I wanna show you guys  cosmetics I use everyday. The amount of them is minimalized coz  now I am on my holiday in Japan. Unfortunately only 2 weeks left.

I wanted to buy here a lot. That's way I didn't bring much.   But I still didn't buy everything I wanted.

 To tyle, niewielki niezbędnik.





Zgapiłam się i nie kupiłam balsamu brązującego z Polski- tutaj niezwykle ciężko taki dostać. Zadowalam się zwykłym balsamikiem. I wazelina, którą traktuję stopy. Od ciągłego klapania japonkami moje stopy są twarde i ciężko je pielęgnować.

I forgot tu buy bronzing lotion in Poland so I bought here a regular one and vaseline.

 Almost every day I wear flip flops, my feet are in not in the best condition... They are dry and hard to care for them. So I use vaseline.

 
Znane pewnie wszystkim Hydrolat oczarowy i Kwas hialuronowy z Biochemii Urody. Nie szkodzą, aczkolwiek nie wiem czy zauważyłam  siebie jakies super pozytywne działanie. Hydrolat bardzo odswieża, co mi się podoba. Hialuronek... ot mazidełko.

These are product from a Polish company, called Biochemia Urody. I didn't notice any complexion improvments.  After liquid My skin is very fresh - that's all.  Hialuron acid- I think It's not strong enough for me. I'm going to use that bottle and don't buy it again.



Demakijaż- używam tego płynu od lipca. Nie podrażnia oczu- nosze soczewki. Nie piecze, nie swędzi, skóra nie jest napięta. Ale i tak wrócę do dużej butli z rózową zakrętką też od Biodermy. Ten jest mniej wydajny- aczkolwiek wydaje mi się, ze lekko nawilża.



Make up  remover- This one from Bioderma is very ok. But I will buy that one with pink cap. I like it better.





Pierwszy z lewej to "sliska woda " od Hada Labo. Zawiera kwas hialuronowy. Bardzo podoba mi się opcja wklepywania go w twarz. Wystarczą 2 malusie kropelki i starcza na całą twarz!! Niesamowicie wydajny! Rano budzę się z wypoczętą lekko rozswietloną buzią. 

First from the left side-  "sliding water" as I call it. Moisturing lotion. I like patting it on my face. Next morning my complexion is relaxed and lookd nice! love it! Two small drops are enough for one time.


Niebieska tubeczka to mój krem z filtrem 50. Ma niezwykle lekką konsystencję i łatwo się wchłania. Swieży cytr cytrynowy zapach znika tak szybko jak się pojawia niestety.

Pale blue tube is my sun blocker. SPF 50. Rich water texture makes it very comfortable in absorbing.  Unfortunately, frech lemon smell disapperas as fast as it appears..


Ostatnia cytrynka- t rozjasniający cytrusowy sleeping pack od Baviphat. Genialna lekka galaretka- maska. ,Swieży zapach , który jest wyczuwalny przy porannym zmywaniu.

Last- lemon sleeping pack from Baviphat. Love it!! Fresh smell.... My skin looksbearning in the morning.!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz