wtorek, 18 października 2011

październikowe zakupy

Już w piątek wracam na studia do Danii. W związku z tym czekały mnie spore kosmetyczne zakupy. Duńskie ceny są adekwatne do ichniejszych zarobków...a obecnie jestem bardzo bezrobotnym studentem . 
I w związku z tym zapraszam na aukcje BB kremów i nie tylko:


Spędziłąm w drogeri jak zwykle mnóstwo czasu...a bo może to, a może tamto... 

Lubię dzieciece kosmetyki. Tym razem nabyłam płyn do kąpieli z szamponem w jednym. Slicznie pachnie!
 Dodatkowo Mleczko do ciała z tej samej serii

odżywka do paznokci
Nazwa 8w1 brzmi i wygląda pięknie, zobaczymy czy chociaż jedna obietnica zostanie spełniona. 
Już pomalowałam nią pazurki- błyszczą się delikatnie. Producent obiecuje poprawę po 10 dniach. Dzis dzień pierwszy

 Odżywka do włosów.
Moje włosy są rozjasniane i przez to suche. Bez odżywki nie dałabym rady ich rozczesać.

Zakupiłam też wodę brzozową. Mam nadzieję, ze to co się o niej pisze jest choć trochę prawdą. Butla duża, bo 500ml. Udało mi się zdobyć ostatnią w drogerii Schlecker.

 Krem opuncjowy. Kocham jego zapach. to jest totalny zapychacz, więc używam do rąk. Nie jest specjalnie wspaniały. Ale kupuję go już od jakiegos czasu.Podkreslam- zapach obłędny!
 dodatkowo 3 saszetki z maseczkami. Przepraszam za zdjęcie do góry nogami, ale za nic nie chce być poprawne...



staram sie odżywić włosy, ale odrosty już mnie doprowadzają do szaleństwa...nabyłam jasną hennę. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Zielony odcień na włosach przerabiałam wiele razy ;) chyba nic gorszego się zdarzyć nie może




6 komentarzy:

  1. Potrzebuje takiej odzywki do pazurow ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzis pomalowalam pazurki drugi raz. Ciężko cos stwierdzic po dwóch dniach stosowania poza tym, ze pomalowane wyglądają naprawdę zdrowo i łądnie. Miałam ostatnio problemy z mega łamiącymi się paznokciami. mam nadzieję, ze mi pomoże. Póki co nic się nie odłamało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie krem opuncjowy, a właściwie to jego zapach. Musi być piękny :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier to me is the best ever!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam krem opuncjowy, ale jak pisałam to potwory zapychacz, więc raczej nie jest do pielęgnacji twarzy. No chyba,że ktos boryka się z mega wysuszoną cerą ;)

    OdpowiedzUsuń